DeskJet 690C - strata kolorów

Autor: Dżek (e769_at_friko6.onet.pl)
Data: Sat 10 Apr 1999 - 12:26:24 MET DST

Pewnie już było ze sto razy, ale ja mam na poniedziałek rano
przygotować folie i właśnie dzisiaj wysiadło drukowanie kolorów w HP
DeskJet 690C.
Myślałem, że przysechł tusz, pojemnik był już raz napełniany na
giełdzie, wyjąłem, przeczyściłem na mokro i sucho - na bibule zostawia
ślad trzech kolorów bez problemu.
Na papierze ani śladu kolorów.
Uruchomiłem wiele razy "oczyść pojemniki z tuszem", ale drukują się
tylko te paski, które mają być czarne.
Autotest przyciskiem drukarki (bez komputera) też daje tylko czarne
fragmenty.
PYTANIE: czy uszkodzony jest pojemnik (np. styki czy co) ? Czy może
walnęła drukarka ? Jak za ostatnią stówę kupię dziś nowy cartridge,
to boję się, że po rozpieczętowaniu i założeniu znowu nie będzie
kolorów i cała stówa do tyłu. Użytkownicy 690C - poradźcie !!!
TIA
Dżek