Re: ZFAX

Autor: Michal Rolka (mrc_at_fidonet.org.pl)
Data: Fri 09 Apr 1999 - 22:24:43 MET DST

Piątek 09.04.99, MichaLS pisze:

 M> Mam modem Zyxel Omni 288s i chcę aktualizować firmware do V.90. W tym
 M> celu potrzebuje programiku ZFAX. Jesli macie ten program, lub wiecie
 M> skąd go można ściągnąć to bardzo uprzejmie proszę o kontakt na priva.

a) powinieneś go dostać na dyskietce razem z modemem
b) nie, nie potrzebujesz ZFAX-a - powinien Ci wystarczyć dowolny program
terminalowy z protokołem Xmodem-CRC. Procedura jest w podręczniku.

--
Michał Rolka     FidoNet: 2:484/26    http://www.igo.katowice.pl/~rolka/
 ... Bootem, Knuthem znęcaj się nad Pentium mem zepsutem...