Re: Szybko!!Pomocy

Autor: trix (trix_at_polbox.com)
Data: Fri 09 Apr 1999 - 21:21:38 MET DST

Witam.
Ja mam asus p2b-f i jest spoko. Wybralem ja dlatego, ze
wypadla najlepiej w testach (bynajmniej nie krajowych kiepskich
magazynow).
Co do Celerona 333 (mozna dopisac A, choc 333 sa tylko A) to nie
kupuj go.
Kup Celerona 300A (koniecznie z A). To najlepiej podkrecalny w historii
procesor.
Roznica cenowa miedzy 300A i 333 jest zadna a jak kupisz 333 to zapomnij o
dobrym podkreceniu (zobacz sobie z mnozniki i czestotliwosci).
TYLKO 300A.

trix

Paweł napisał(a) w wiadomości: <7elfsg$jmn$1_at_polonez.man.lodz.pl>...
>Chcę kupić płyte główną i Celerona 333A i moje pytanie(prośba) : jaką płyte
>główną wybrać aby się dała dobrze podkrecać ASUS P2B F czy ABIT
BX6-2