Re: polaczenie 2 komputerow

Autor: Decho (decho_at_kki.net.pl)
Data: Fri 09 Apr 1999 - 19:51:08 MET DST

Osobiście twierdzę, że nie jest to najlepszy pomysł bo trochę daleko.
Jeżeli chodzi o karty to wystarczy jakakolwiek zgodna z ne2000.
Ale jeżeli chcesz mieć szybki transfer danych to musisz kupić kartę 10/100
np. 3com albo coś w tym stylu i wtedy kabel skrętka - ale to cię trochę
drogo wyniesie no i podpieprzyć ci ktoś ten kabel może. (taak składnia tego
zdania jest super , ale co tam).

Ja bym się naprawdę porządnie zastanowił nad tym pomysłem.
mój kumpel mieszka ode mnie (ja wiem jakieś 50m) niedaleko i nie jestem
pewien tego pomysłu. Podobno administracja osiedla może się przypieprzyć do
kabli tak że naprawdę zastanów się dobrze czy warto.