Re: potrzebne sterowniki do Primaxa Soundstorm

Autor: Marek Buczma (m.buczma_at_stat.gov.pl)
Data: Fri 09 Apr 1999 - 13:33:03 MET DST

Marcin Jablonski napisał(a) w wiadomości:
<370db8ff.1338485_at_news.polsl.gliwice.pl>...
>Jeżeli ktoś ma takowe do win95,98 lub wie gdzie cos takiego mozna znaleźć i
byłby w stanie
>mi pomóc byłbym bardzo zobowiązany.
>Proszę też użytkowników tej karty o opinie.
>Mam możliwość wymiany swojego starego ESS na tą właśnie kartę za friko, czy
warto ?
>jak jest z kompatybilnością (w gierkach) ?

Do tej karty znalazłem sterownik do win95 beta 1.2 z 15/05/97 (Gravis
UltraSound MAX) i z niego korzystam. Spakowana paczka Gf195b12.exe ma 739KB,
jeśli chcesz, mogę Ci podesłać.
W teście directx wszystko jest OK, ale w grach wykorzystujących directx już
nie.
 Karta ma doskonały dźwięk, ale jej czasy już minęły, świetnie pracuje w DOS
i w3.x - nowszych sterowników już chyba nie znajdziesz.

Marek B.