Re: Intel i740 problem

Autor: TOKEN (lun_at_friko6.onet.pl)
Data: Fri 09 Apr 1999 - 00:32:13 MET DST

hmm, cos mi sie wydaje ze problem z i740 staja sie rezydentny na tej liscie,
podobnie jak podkrecanie celera i nieczytanie plytek przez cedeki.
czytalem na jakims sajcie (wypowiedz powaznego pana z firmy hardware'owej)
ze z i740 problemem jest niezgodnosc biosow i740 z chipami bx, co jest
pewnym absurdem , gdyz chip intela, i740 nie chce chodzic z chipem intela,
bx, a konkretnie z biosem do niego. i podobno w pewnych kombinacjach plyty
z k. grafiki nie ma na to rady. i w tym przypadku najtanszym i najprostrzym
wyjsciem jest zamiana i740 na np. zx'a.
sam sie o tym przekonalem jak probowalem ozenic lstara 6abx2v z i740
'supergrace'. mozecie mi wierzyc ze robilem wszystko przed duze W. (2 plyty,
3 karty, 4 systemy, 3 biosy, 5 wersji sterownikow, 3 kumpli, lacznie 2 dni).
i wreszcie dalem sobie spokoj i sie wyspalem. i to na tyle.
pozdrawiam
t.