Re: plyta glowna PC Chips

Autor: /// K a s z p i r /// (demoman_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 08 Apr 1999 - 07:58:42 MET DST

Niesamowite badziewie.

Mój znajomy kupił sobie taką płytę . Po kilku dniach kupił sobie kartę
opartą na I740. Walczył kilka dni aby ona zadziałała (upgrade biosu ,
najnowsze sterowniki) i nic z tego !!!.
Przyniósł do mnie tę kartę i ruszyła bez żadnego problemu.
Płyta jest wolniejsza od swoich Intelowskich braci do 40% , problemowa , z
tragiczej jakości kartą muzyczną , mało stabilna (jak byłem u gościa i
pokazywał mi te cudo to zawiesiła mu się kilka razy - on uważa to za
normalne !)

PS. Jeśli ktoś nie ma kasy to powinien się zainteresować np płytą Shuttla na
VIA pod PII z zintegrowaną kartą muzyczną Yamaha 724 PCI.
Gwarantuje że płyta ta jest o wiele lepsza od tragicznych PCChipsów.

PS2. Jeśli ma się trochę więcej kasy to można kupić jakąś płytę na Intel BX
np. Soyo 6ba+ (taką mam) , Abit BH6 , Asus P2b.

PS3. Kiedyś kupiłem płytę PChips dla Pentium z zintegrowaną kartą muzyczną
i graficzną do firmy mojego taty . Karta miała osiągi niższe niż Trident 512
KB , a muzyka podczas odtwarzania dem zacinała się i szumiała niesamowicie.
Potrafiła także bez powodu się zawiesieć.