Sprzedaż PRIMAXów COLORADO D1200-kant czy prawidło???

Autor: omar (omar_at_z.pl)
Data: Wed 07 Apr 1999 - 20:14:53 MET DST

Kupiłem dwa skanery D600 i D1200 PrimaxColorado.Pierwszy o rozdzielczości
300x600 dpi miał OCR z rozpoznawaniem polskich liter PrimaPage 98, który
działał rewelacyjnie przez 3 dni ( znacznie lepiej niż Recognita4.0 Pl
!!! )do czasu aż ni stąd ni z owąd zaczął żądać rejestracji pod (!) starym
moskiewskim nr+7(095)....itd.uniemożliwiając dalsze korzystanie z tego
programu, co mnie zaszokowało do tego stopnia iż poleciałem tego samego
dnia kupić drugi skaner o większej rozdzielczości:600x1200 dpi licząc na to,
że może ten drugi będzie miał identyczny OCR z PrimaPagea 98. Myślałem
naiwnie, że skoro PC Kurier podaje, iż wrocławska firma AB sprzedaje od
niedawna te skanery PRIMAXa właśnie z bogatym wyposażeniem standardowym na
płytce CD zawierając właśnie PrimaPagea 98 to mają je oba modele skanerów.
Niestety...Ten droższy w detalu o prawie 100% miał znacznie słabszy OCR w
programie Readiris 3.8 też czytający polskie czcionki, ale jak nędznie?!! Z
jakimi błędami! Kto wie co jest standardowym wyposażeniem tych
kanerów( chodzi głównie o skaner o rozdz. 600x1200 dpi)? Chciałbym mieć
PrimaPagea98 bo moim zdaniem jest lepszy i od Recognity jak i tego od
Readirisa a niestety oddałem naiwnie skaner o mniejszej rozdzielczości do
sklepu wraz z tą płytką, podejrzewając jakieś uszkodzenie zapisu. Może ktoś
ma doświadczenia z Prima Pagem 98? Bardzo proszę o jakiekolwiek informacje
zwrotnie na moje konto lub w dowolny inny sposób. Z góry dziękuję i
serdecznie pozdrawiam.Omar.