Re: Fw: Odp: |||||||| OPISY I ZDJECIA GIER u ZINGERA!! |||||||||||||||||||||

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Wed 07 Apr 1999 - 20:15:14 MET DST

> Wypraszasz sobie ??? To ja wypraszam sobie nazywanie mnie smieciarzem.
> A ladnie to sie tak czepiac ludzi ciezko pracujacych ?????
> I po co te DANE. Ulzylo ??????

Zyjesz z pracy innych , nic do niej nie wnoszac , a nawet odwrotnie.I to
nazywasz ciezka praca ???

Sprawdzilem kim jestes, gdzie mieszkasz, z jakich grup Cie wyrzucili. Poza
tym , aj mam odwage podpisac sie imieniem i nazwiskiem pod swoja wypowiedzia
- a nie pseudonimem.

> No i co z tego !!!!!!
> Spamuje raz na tydzien, a nie raz dziennie, a to zasadnicza roznica.

Oczywiscie, tlumaczenie. To nie ty zle robisz, to listserwer rozsyla setki
kopii. I przy okazji sie myli, przesylajac setki kopi na Peceta. Moze bys
zauwazyl roznice miedzy lista dyskusyjna a grupa dyskusyjna.

> Wiec kazdy robi to, co musi robic.

> Wiem, wiem, olac to.

Chcesz uczestniczyc w spolecznosci internetowej, olewajac podstawowe zasady
tej spolecznosci ?

> Facet jak ja dziennie odpowiadam na 50 maili + czytam 5 newsgrup to
> ja mam miec czas na netykiete i ukladanie wszystkiego cacy ?
> Zastanow sie nad tym.

A ja dostaje na swoja skrzynke od 250 do 500 maili dzienie. I wyobraz sobie
80% ma wszystko ulozone cacy. Jak nie chce Ci sie robic porzadnie, to po co
to robisz?

> ZINGER

Jak Ci przeszkadzaja moje listy, to masz filtry albi killfile.

*plonk!*

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl ( Lodz)

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
klikanie na lozko - spanie