Re: program dla cdd3610

Autor: ZED (zednews_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 06 Apr 1999 - 19:35:45 MET DST

Hej!

> A tak poważnie, to chyba jesteś trochę wybredny. Programy które wymieniłeś
> są uważane za najlepsze (BTW, jest WinOn 3.6).

Kazdy ma swoje zalety i wady, a raczej nie nalezy ich laczyc.
Mam nagrywarke Phil3610 i zastanawiam sie jaki jest
najlepszy program dla tej konkretnie maszynki.
Wychwalany nero tez robi psikusy :-(

>Powinieneś też pobawić się
> nagrywaniem pakietowym (np. Adaptec DirectCD).
Na CD-RW jest to dobre rozwiazanie, ale np. niezbyt kocha sie z nero.
Poza tym nie odpowiada mi jeszcze z kilku wzgledow.
Wole co miesiac robic pelen BKP (+czesciowki roznicowe co 2 tygodnie)
 istotnych danych, a jak mam cos do przeniesienia, to CD-RW jest ok.

--
Pozdrawiam
ZED