Re: stukotanie dysku.

Autor: A. Bigor (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Wed 07 Apr 1999 - 14:28:36 MET DST

trix napisał(a) w wiadomości: ...
>Otóż czasem zdaża się, że ów dysk zaczyna stukać.
>(...)
>Z czego taka muzyka może wynikać. Dysk mam włożony w kieszeń i nie jest
>przytwierdzony, ale to chyba nie jest zaden powód.

Caviarom może się tak zdarzać, ale to, że go nie przykręciłeś
jest niewybaczalne. Jak myślisz, jak długo chodziłby silnik samochodu,
gdyby nie był do niczego przytwierdzony? Po jakim czasie wszystko
by się rozregulowało?

A. Bigor
(http://web.pertus.com.pl/~zbyfek -- szwarc, mydło i powidło o podkręcaniu)