Re: stukotanie dysku.

Autor: Zbyszek (zbyszek_at_gd.home.pl)
Data: Wed 07 Apr 1999 - 17:16:10 MET DST

Nie chcę cię martwić, ale z twojego dysku raczej nic już nie będzie. Jeżeli
jeszcze możesz, zrób kopię najważniejszych danych i oddaj twardziela.
Sprawdź, na pewno masz już pełno bad block'ów, a jeżeli nie, to na pewno
będziesz miał. Odgłosy, o których mówisz, to desperackie próby rekalibracji
przeprowadzane przez dysk, który kilkakrotnie parkuje i "odparkowywuje"
głowice. I nie dziw się, że pada ci miesięczny dysk. Ja kiedyś kupiłem
twardziela (nowy, w sklepie), a po przyniesieniu do domu stwierdziłem, że to
ruina :) Do Polski trafia bardzo dużo urządzeń z odrzutu lub naprawianych,
który hurtownicy odkupują za półdarmo w nadziei, że "może nie padnie", a
sprzedają jako pełnowartościowy sprzęt.