Re: Pyt: Nagrywanie CD Audio z DVD

Autor: Maciej (macias_at_torun.pdi.net)
Data: Wed 07 Apr 1999 - 11:14:11 MET DST

Hej,

>Wyczytałem w instrukcji nagrywarki, że mogę to robić z CDROMu, który ma
>jednak Digital Audio Extraction. Czy DVD ma DAE?(co to jest?, czy tu chodzi
>o wyjœcie cyfrowe?).

W przypadku CD jest to mozliwosc zgrania muzyki po kablu danych.
Niektorzy producenci chcieli byc koniecznie PC i dawali blokade swoim
napedom. Muzyki mozna bylo sluchac, ale nie mozna bylo jej zgrac.

W tej chwili chyba takie podejscie jest juz znikome i AFAIK wiekszosc
napedow moze robic z danymi co sie chce.

milego dnia zycze
hej

--
Maciej "MACiAS" Pilichowski              http://www.torun.pdi.net/~macias/
nowe klamoty w kwietniu: nowe bookmarki o DVD