Re: Nieudany upgrade biosu

Autor: Sp00n (sp00n_at_friko5.onet.pl)
Data: Thu 08 Apr 1999 - 00:29:23 MET DST

Ha, mości panowie!!!
Spreparowałem ową dyskietkę i nic!!! dalej pii pi pi a potem sprawdza
floppa i ...tyle. Ale - no risk, no fun!!! - postanowiłem zaprogramować
biosa w moim drugim kompie - mam płytę PC-Chips 577+ (MVP3, Socket7).
Odpaliłem, wyjąłem starą kostkę, wsadziłem tą od Zidy i (oj trzęsą się
łapki, trzęsą ;), awdflash, parę sekund, biegiem do drugiego pokoju, bios w
płytę, przycisk i... ruszyła maszyna po szynach!!!!!!! Podobne rozwiązanie
przysłał mi serwis Zidy - ale dopiero teraz sciągnąłem a kompa zrobiłem w
poniedziałek - jestem na chorobowym do piątku i bym się chyba przekręcił bez
niego.
Greetz.
Sp00n
mailto:sp00n_at_friko5.onet.pl