Re: Problem z modemem (Zoltrix jak zwykle :(

Autor: Krzysztof Kubas (krzychoo_at_friko.sos.com.pl)
Data: Tue 06 Apr 1999 - 19:42:20 MET DST

xyz wrote:

> Moze to wina oprogramowania...
> Mi sie wieszal IE4.0 przy instalacji. Kiedy sie juz zainstalowal dzialal
> przez 5 minut a pozniej sie wysypywal!
>
> Tak wiec najlepiej kiedy zaniesiesz modem do kumpla i wtedy zobaczysz
> czy wszystko gra!
Hmmm... Moze faktycznie... Tak mi sie wlasnie wydawalo, ze szczegolnie
nie lubi grupy pl.regionalne.krakow :-P Qmpel raczej nie wchodzi w
gre, poza tym modem robi to tylko czasem, wiec nie wiem czy akurat
bede mial "szczescie". Sprobuje zainstalowac jakis inny program do
grup dyskusyjnych.

--
  )))))))))      Pozdrawiam
 ((  _   _       Krzysztof Kubas