Re: Abit BH6 info !

Autor: Vindex (vindex_at_wirtual.pl)
Data: Tue 06 Apr 1999 - 18:47:35 MET DST

On Tue, 30 Mar 1999 23:02:27 GMT, "BoNtEk- ThA WtC MeMbA..."
<bontek_at_alpha.net.pl> wrote:

>Czesc...
>To jeszcze raz ja....
>
>a moze ktos ma jakies dokladne infor gdzies na ten temat tzn. na temat tej
>plyty...
>albo moze cos powiedziec od siebie...
>
>przegladaalem wczesniejsze posty i dowiedzialem sie tylko tyle ze Abit jest
>latwiejszy w konfiguracji np. niz ASUS..
>to co : ASUSy sa lepsze ?

ASUS'y sa stabilniejsze i maja mniejsze problemy z pamieciami - ale
czy mozna je nazwac lepszymi ... Tu nie ma pewnej odpowiedzi - kazdy
ma swoje wymagania. Ja akurat wole ASUS'a :)

>to moze zapytam tak:
>
>jaka bylaby NAJLEPSZA pLYTA pod karte Savage CardExpert GX 3 8 mb z prockeim
>Celeron 333a ktory bym chcial podkrecic chociaz na 416 albo na 400 tyle ze z
>magistrala 100 MhZ ( chociaz chyba tak nie mozna...)

To masz bardzo powazny problem ... Wiekszosc kart na Savage'u ma
powazne problemy z AGP powyzej 66 MHz. Jesli koniecznie chcesz
osiagnac te 416 MHz to bedziesz musial zmienic dzielnik AGP z 1/1 na
2/3 - czyli wybor ogranicza sie do ASUS'a P2B F i ABIT'ow BX6,BH6, BX6
2

>pozdrawiam i czekam na odpowiedz...

Pozdrowienia

Vindex