AMD i jego 3DNow

Autor: Stanislaw Binczycki (benek_at_kki.net.pl)
Data: Tue 06 Apr 1999 - 13:23:20 MET DST

Cześć !
Mam właśnie zamiar wymiany starego sprzętu.
Moim wyborem było by AMD K6-2 i VOODOO2(3).
Ale mam pewne wątpliwości dotyczące wparcia
technologii 3DNow! w oprogramowaniu. Jak to
właściwie jest, nowe drivery do kart VOODOO są
zoptymalizowane pod 3DNow! ? Jeśli tak to jaką
to daje poprawe wydajności ? A jak jest z
innymi kartami, z testów wynika, że chodzą
słabo na AMD-kach. Po co jest AMD Q2Patch ?
A może radzicie mi kupić Celerona i tańszą
kartę grafiki ? Ten temat był już poruszany
na liście, ale wszystko szybko się zmienia.
Dzięki za odpowiedzi.

                                Benek

   Stanislaw Binczycki    nick: Benek    ICQ: 9766008
             mailto:benek_at_inf.wsp.krakow.pl