Re: YAMAHA 4416S

Autor: kaizen (skasuj.kaizen_at_friko6.onet.pl)
Data: Tue 06 Apr 1999 - 09:15:00 MET DST

"<<< Pawi & Marceli >>>" wrote:

> mam pytanko:
>
> jakich plytek uzywacie do czterokrotnego zapisu???

Polecam TDK Color (bo dłuższe) i Verbatimy (bo też dobre). Generalnie na
tej nagrywarce na kilkadziesiąt płyt do tej pory padła mi jedna 80 min
Ganeralnie nie polecam BASF - są robione w 5 fabrykach i jakość jest
baaardzo różna - kiedyś pół pudełka wylądowało mi w koszu, a niejeden
CDrom ma problemy z czyteniem pozostałych.

Pozdrawiam,

--
      Kaizen
kaizen_at_friko6.onet.pl