Riva TNT i AGP aperture size...

Autor: HomoHomik (omohomik_at_friko3.onet.pl)
Data: Tue 06 Apr 1999 - 00:09:34 MET DST

Mam z tym maly problemik...Mam winde95 i zeby ruszylo u mnie AGP ,musialem
sie troche nameczyc. Najpierw plik usbsupp.exe ,pozniej sterownik VGART i
wreszcie karta zaczela widziec AGP.Tylko cos jest dziwne - AGP aperture size
ustawilem na 64 ,a program 3DMARK 99 MAX widzi tylko 48mb (16 z karty +
tylko 32 a nie 64).
Poza tym np. w Turoku 2 chyba troche za czesto gierka doladowywuje cos z
dysku ,podobnie w Kingpinie - grac sie nie da,co jest cholera?!