Re: jak sprawdzic BIOS...

Autor: Grzesiek Gajewski (gayosek_at_free.com.pl)
Data: Mon 05 Apr 1999 - 23:43:25 MET DST

Tałajczyk Piotr napisał(a) w wiadomości:
<3705b5bb.3603537_at_news.tpnet.pl>...
> [...]
aktualizację

>myślałem, że może na tym globie jest gdzieś dostępny soft który
>wyciąga z biosu jakiś podstawowe informacje o jego możliwościach.

jest pewne narzedzie do modyfikacji BIOSu - modbin.exe
ale czy podaje info o max HDD to nie wiem
w każdym razie można obejrzeć BIOS bezpośrednio z pliku .bin
mogę ci wysłać na priv, ale za parę dni - coś się dzieje z free.com.pl
Grzesiek Gajewski
gayosek_at_free.com.pl