Zabawa w kanalach :)

Autor: Volcano (volcano_at_free.usunto.com.pl)
Data: Mon 05 Apr 1999 - 22:25:39 MET DST

Vitam

Mam 2 problemy:

1. Z podlaczeniem urzadzen pod kanaly. Stan obecny:
 - plyta Shuttle HOT-661 BX z najnowszym Biosem
 - primary master : dysk WD 6,4GB ustawiony na UDMA (w Win'ie 95 osr2)
 - primary slave : dvdrom LG 2x ustawiony na UDMA (w Win'ie 95 osr2)
 - secondary master : HP CD-Writer 8100
 - secondary slave : kieszen uzywana bardzo rzadko

  Ustawilem tak, gdyz uwazalem, ze wypalare trzeba nie tylko ustawic jako
master, ale tez najlepiej jako master na single.
Ostatnio doczytalem sie, ze na jednej tasmie nie powino sie mieszac dysku z
inym urzadzeniem oprocz drugiego dysku.
Wypalam dosc rzadko wiec bardziej zalezy mi na predkosci twardziela
(oczywiscie nie chcialbym, aby na skutek szybszej pracy twardziela wypalara
psula mi wiecej plyt).
Moze jakies pomysly ?

2. Ze sterownikami Bus Masteringu:
  Teraz mam zainsatlowane sterowniki Intela 3.01 . Na Usenecie wyczytalem,
ze najlepsze sa sterowniki Intela poprawione przez HP (scislej sterowniki HP
dla dyskow Kayak). Jak juz rozwiaze problem z punktu 1. to chcialem zabrac
sie za zmiane sterownikow UDMA. Teraz problem: co zrobic ze starymi
sterownikami Intela: odinstalowac przed instalacja sterownikow HP, a moze na
nie wgrac nowe drivery ?
Any ideas ?
Moze ktos poleci mi inne sterowniki UDMA ?

Za pomoc wielkie dzieki !!!

--
Volcano
volcano_at_free.com.pl