Diamond MonsterSound MX300

Autor: Marcin Wieczorek (wieczor_at_polbox.com)
Data: Mon 05 Apr 1999 - 16:16:38 MET DST

Witam!

Mam problem z kartą z tutułu pod WinNT4en+SP4. Sterowniki instalują
się bez problemu, przy starcie i zatrzymaniu Windows odgrywana jest
muzyczka ale próba odpalenia WAVa lub MIDa kończy się po sekundzie
grania twardym zwisem - obraz zamiera (nie ma bluescreena), myszka też
się nie rusza choć pozostaje widoczny kursor.

Próbowałem instalować nowsze sterowniki ze strony Diamonda - efekt ten
sam. Czy ktoś z Was miał takie problemy? Co może być tego przyczyną.

PS. Follow-up ustawiłem na pl.comp.os.winnt.

--
Marcin Wieczorek ( T-1000 )
wieczor_at_polbox.com