Re: Za duży rachunek w TPSA !!!

Autor: Moi (Moi_at_w.pl)
Data: Mon 05 Apr 1999 - 06:31:05 MET DST

Dariusz Pakowski (Łódź) wrote in message ...
>Nie gadaj !!!!!!!!! Utarło się tak tylko.

Ha, ha, ha. Utrzec to sie moglo zoltko. I to nie samo, tylko mikserem.
Tradycje TePSY w waleniu klientow w rogi sa dluzsze niz epoka
polodowcowa. I TePSA kultywuje je, strzegac jak zrenicy oka,
by nikt, bron Boze, nie zmienil zdania.

>Jest podwyżka energii
>elektrycznej, to nikt nie psioczy, że pierdoleni energetycy, to
>oszuści. Zarabiają dużo więcej niż ludzie w TP S.A. Jak ceny
>biletów tramwajowych rosną, to cisza, jak rośnie cena paliwa,
>to też cisza. Rośnie cena chleba, mięsa, i innych artykułów-cisza.
>Złość się zbiera, gromadzi.

Znajdzie sie Lepper i na TePSE. Sek w tym, ze trudno wojowac
z monopolista hi-tech, kosami postawionymi na sztorc.
A jesli nie, to same OECD i UE dobiora sie wreszcie do dupy
Ministerstwu Rozlacznosci, by ucywilizowalo rynek telekomunikacji
w Polsce, jesli marza o wejsciu do Unii, tak, ze nawet sam Rychu
Czarnecki nie bedzie potrafil niczego spieprzyc.
A wtedy konkurencja Was polknie, jak byk kartofla.

W ktorym kraju bedacym czlonkiem lub aspirujacym do Unii
demonopolizacja telecoma przebiega tak opieszale?
Gdyby nie parasol kazdego kolejnego rzadu nad Wami, dawno
padlibyscie, jak przyslowiowa Manka w Czechach.
A ludzie psiocza na wszystkie podwyzki. Tyle, ze od uzywania
internetu mozna sie powstrzymac, od zarcia - nie. Samochod bez
paliwa tez nie pojedzie. A tu ludzie po prostu mniej dzwonia.

>Rośnie tylko niewiele (dużo poniżej
>rzeczywistej inflacji) cena impulsu telefonicznego, to od razu
>wrzawa. Czy Wam się to nie znudziło. Pieprzone media robią
>"igrzyska", czy Wy tego nie widzicie. Ile razy mam o tym pisać.

Gdzie ta wrzawa? Ktorez to media sa przeciwko TePSIE, jako
duzemu zleceniodawcy ogloszen, z ktorych te media zyja?
A inflacja ma taki wplyw na koszt impulsu, jak Zyd na tresc ustaw
norymberskich. Dlaczego nie wspominasz o kilkukrotnym
potanieniu technologii, software'u i surowcow w ciagu ostatnich
lat? Dlaczego nie mowisz o przerostach zatrudnienia implikujacych
zajebiste koszty? Jesli inflacja, to tylko tu. Niech sie Tywonek,
absolwent wielu latajacych kursow zarzadzania, wezmie wreszcie
do roboty. Kupujecie za nasz ciezki szmal, od przyjaciela wszystkich
wielkich prezesow, Ryszarda de Prokom Krauzego, najdrozsze
oprogramowanie, ktore mas samo liczyc, drukowac, wysylac, odbierac
i Pan Bog wie co jeszcze, a zatrudnienie rosnie? Kurwa skandal!!!

>Podatek na podatku i podatkiem pogania. Zlikwidujcie rząd,
>zlikwidujcie bosów narkotykowych, bo szkoły zawalone są tym
>świństwem a nauczyciele mają to w dupie, w dupie, w dupie.
>Ceny płodów rolnych u rolnika spadły 4-krotnie przez ostatnie
>kilka lat, a w sklepach odczuwamy to. Nie, nie, nie.

Nie chce Ci mowic, co odczuwamy na haslo TePSA
i jakosc jej uslug w segmencie internetowym, ktorego
obsluga powinna byc TePSIE prawnie zakazana.
O cenach nie wspominam, bo znow nas wyprzedza tylko
Albania. Tu trzymacie niezlomny kurs od lat.
A, co do narkotykow, to dajcie dzieciom cywilizowany dostep
do internetu, a zapomna o nich, lub nigdy nie dowiedza sie,
ze cos podobnego istnieje.

>Dariusz Pakowski
>antim_at_friko.onet.pl

Pozdrawiam,

Moi
PS. Post moze nie jest utrzymany w konwencji swiatecznej,
ale po dwumiesiecznej nieobecnosci na listach, mialem nadzieje,
ze cos do twojej swiadomosci dotarlo. Wydaje sie jednak, ze
jestes rownie reformowalny, jak Twoja chlebodawczyni.
Spojrz co sie dzieje z cenami rozmow na rynku niemieckim,
gdzie faktycznie (a nie tylko dla falszywych hasel nowego ministra)
zdemonopolizowano rynek. Masz przeciez w pracy lacze
z Siecia grubsze od mojego kutasa, a w domu wszystkie
rozmowy za friko, to stac Cie by zajrzec na strony www tych
dziesiatkow operatorow, walczacych cenami i jakoscia
o kazdego klienta. A przeciez do nie tak dawna, byl tam tylko
Deutsche Telekom. Ale jak koncesja lokalna u nas kosztuje tyle
co wojna w Kosowie i w Zatoce razem wziete, a za koncesje
na long distance trzeba bedzie zaplacic tyle, ile kosztowaloby
Ruskich odkupienie Alaski (razem z Kanada), to jest to gowno
nie demonopolizacja. Chyba najpierw nalezaloby zdemonopolizowac
Urzad Antymonopolowy, ktory slusznie zmienil nazwe na Urzad
Ochrony Braku Konkurencji i Walenia w Rogi Konsumentow.
Wszystkim dotychczasowym prezesom tego urzedu kazdy
pracownik TePSY powinien z wdziecznosci wyssac malinke
na dupie, taka dla Was zrobili dobra robote.
Wesolych Swiat.
M.