Re: TPSA

Autor: Dariusz Pakowski (Łódź) (antim_at_kki.net.pl)
Data: Sun 04 Apr 1999 - 20:45:37 MET DST

kg napisał(a) w wiadomości: <3702A8EE.8F366EED_at_free.polbox.pl>...
>Pracuje w tpsa.Mam dla was rade,jesli podlaczacie modem do sieci
>zgloscie go do tp zaplacicie grosze,a od tej chwili tp musi dbac o
stan
>waszego lacza aby transmisja byla na maxa.Nawiasem mowiac czesto zly
>transfer jest spowodowany nieumiejetna konfiguracja modemu,lub tym ze
>zamiast modemu macie jakis nieudany pciajowy interfejs.

Te czasy chłopie już minęły. Od dawna nie ma wydielonych łączy
komunikacji
faksowej, czy komputerowej. Jeśli w Twoim rejonie jest inaczej, to
podaj
dokładniej, gdzie pracujesz.

>To ze pracuje w tp nie znaczy ,ze ja lubie{orzenela mnie na
bezplatnych
>akcjach i podwyzkach}.

A co do tego stwierdzenia, to nie tylko TP S.A. i nie tylko Ciebie.
Ale jeśli
pracujesz w dodolnej firmie, to bądź względem niej lojalny lub ją
zmień na
inną. Sama TP S.A. ma gówno do gadania, bo jakiś dupek w rządzie, czy
minister postanowi coś i TP S.A. jako spółka z głównym udziałem skarbu
państwa musi te postanowienia realizować. Jak się przekonacie już
niedługo
jakiś pieprzony minister powiedział, że w połączeniach lokalnych TP
S.A.
jest bezkonkurencyjna (GSM kosztuje w nich kilka razy drożej) i
dlatego
TP S.A. zostanie zmuszona do podwyżek cen usług lokalnych. Także
rozliczenia pomiędzy TP S.A. a GSM są narzucone przez polityków. GSM
korzysta z sieci TP S.A., którą TP S.A. budowała przez dziesiątki lat.
TP S.A. musi utrzymywać tu firmę konkurencyjna, bo jakiś dupek dostał
w łapę. Dlaczego GSM nie zbuduje własnej sieci? Dlaczego abonenci
TP S.A. muszą płacić za abonentów GSM.

Ja od kilku lat pracuję w TP S.A. i wiem, że decyzji politycznych nie
da
się obejść. Można się wkurzać, pisać odwołania, tłumaczyć tym
jajogłowym
z rządu, ale to wszystko na nic.

Przepraszam, że napisałem to w grupie pl.comp.pecet.

--
Dariusz Pakowski
antim_at_friko.onet.pl