SECC i SECC 2

Autor: A. Bigor (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Sun 04 Apr 1999 - 18:08:11 MET DST

        Hi.

Ktoś kiedyś pytał o różnice między SECC i SECC 2.
Co nieco udało mi się znaleźć, choć nie wiem,
czy wszystko to prawda, bo mówię na podstawie
fragmentów kilkunastu różnych tekstów traktujących
o czymś zupełnie innym.

SECC:
* 4 dziury do montowania obudowy/radiatora
* obudowa okrywa styki (wchodzące w Slot) do końca
* dość duża obudowa (nieco mniejsza od tej w Pentium MMX)
okrywająca jądro

SECC 2:
* 8 dziur do montowania obudowy/radiatora
* obudowa ma na rogach w pobliżu styków okrągłe
wcięcia
* osłonięte właściwie tylko jądro procesora (wystaje), reszta
schowana niżej
* obie kości cache po jednej stronie procesora

To chyba tyle.

--
A. Bigor
(http://web.pertus.com.pl/~zbyfek -- szwarc, mydło i powidło o podkręcaniu)