plissss pomozcie...

Autor: zuko / Shark von Cygnus (zuko_at_anty.spam)
Data: Sun 04 Apr 1999 - 15:08:46 MET DST

cze.
sluchajcie, ta widna mnie juz dobija. mam taki problem. jesli cokolwiek
mieszam na dysku pod winda to jest to ok, ale tylko pod winda. jak
odpale komputer w trybie ms-dos, to mam totalna kaszane. najgorsze jest
to, ze ostatnio mieszalem partycjami partition magiciem 4.0 wlasnie pod
winda i jaki efekt? w trybie ms-dos partycja 9 gigowa zamienila sie w
jedna wielka kaszane. zamiast nazw katalogow i plikow sa rozne krzaczki
i jakies powalone pojemnosci tych plikow. tylko calkowita ilosc wolnego
miejsca jest pokazywana prawidlowo. prosze was bardzo, bardzo. pomozcie
mi z tym cos zrobic, bo ja juz nie wiem co wymyslic. aha, ten problem
jest pod winda 98. jak sa potrzebne jeszcze jakies informacje, to walcie
jakie. moj uklad partcji juz kiedys podawalem:
pri 1) 250 mb (fat16)
pri 2) 850 mb (fat 32 - tu mam win98)
pri 3) 850 mb (unformated yet)
ext:
      4) 1 gb (linux native)
      5) 128 mb (linux swap)
      6) 9 gb (fat 32) - i tu sa wlasnie te problemy.
obecnie mam tak to skonfigurowane, ze po odpaleniu kompa:
dysk c: <-- 2) partycja
dysk d: <---6) partycja
dysk e: <---1) partycja
jeszcze raz bardzo was prosze o pomoc. thx.

   zuko / Shark von Cygnus

e-mail: m_zuq_at_friko7.onet.pl
www: http://friko7.onet.pl/wr/m_zuq
A VIVA DEPECHE MODE ! ! !