Re: Internet spod DOS????

Autor: chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Sun 04 Apr 1999 - 09:59:52 MET DST

On 1999-03-30 spam.hater_at_dummy.domain(Tomasz'Pilot'Minkiewicz) said:
>No to witam w Klubie Starych Dosowców. ;-)

Prawde mowiac to coraz trudniej jest znalezc
dobre (dobrze dzialajace) programy pod DOS.
Niestety pisza je glownie hobbysci i nie
poswiecaja dostatecznie duzo czasu na doskonalenie
tego co "juz dziala" :-)))

>wskazuje, wyświetla stosowny komunikat, zamiera na parę sekund, a
>potem kończy pracę. Szlag mnie przez to trafia. (no i przez to, że
>źle mi koloruje linki - zaznacza cały obszar od jednej do nastepnej,
>wprawdzie tylko na niektórych stronach, ale tych niektórych jest
>stanowczo za dużo).

Widzisz ja nie przegladam stron WWW tylko
dokumentacje dolaczona do programow w html
i dlatego trzymam ten DosLynx. Moj ma numer
wersji 0.16a z 1994 z poprawkami z 1996.
Podejzewam, ze jakby dotrwal do wersji 1.0
to bylby calkiem dobry program.
Napisalem kiedys do tworcow MINUET'a w sprawie
FTP i tez odpisali mi, ze ze wzgledu na malejaca
popularnosc systemu DOS nie wspieraja juz
rozwoju tego programu.
Coz glupota goruje i takie mamy tego skutki ...
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:chmiel_at_ibmer.waw.pl
fax:UNIPROJEKT 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

Net-Tamer V 1.09 - Test Drive