Re: ave 64 ISA via ave 64 PCI

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 03 Apr 1999 - 20:45:41 MET DST

Sat, 03 Apr 1999 12:24:16 GMT, bnagorny_at_kk.kalisz.pl (Bartek Nagorny)
piszesz:

>AWE :) Advanced Wave Effects.

Zgoda :-)

>Ojojojj, kwestia gustu i dobrego ucha :) AWE32/64 mial IMO niezbyt
>dobre probki zaszyte w romie.. Nawet 64gold.
>sb64pci z bankiem 4mb dawalo calkiem przyjemny dzwiek midi, a bank 8mb
>byl jeszcze lepszy..

Mam SB32, przez pewien czas mialem tez AudioPCI i jednak lepiej
brzmial SB, ale chyba nie porownywalem na probkach z ROM SB tylko na
2MB zestawie EMU. Co do AudioPCI, mam wrazenie, ze byly probkowane na
22kHz, w kazdym razie wysokie tony nie brzmia najlepiej.

Do tego AWE ma narzedzia do edycji patchow, a AudioPCI chyba nic
takiego nie udostepnia, zestaw 2,4,8 i nic nie mozna zmienic.

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski