Re: Powazny problem - Abit BX6 v2 i UDMA33 & CD-R

Autor: rentier (rentier_at_alpha.net.pl)
Data: Sat 03 Apr 1999 - 17:27:01 MET DST

1.Jeżeli dobrze zrozumiałem masz sprzęgniętego CDROM-a z dyskiem .Ja raczej
połączyłbym go z nagrywarką a dysk zostawił solo jeżeli taki układ jest
możliwy.
2.Wejdź w tryb awaryjny i wykasuj z menedżera wszystkie dyski(po tych
kombinacjach pewnie masz ich tam kilka),mając nadzieję że po restarcie Win
wykryje prawidłowy:)
3.Odznacz w menedżerze urządzeń w ustawieniach dysku-dma
4.Ustaw w biosie wykrywanie i rodzaj dysku na auto oraz zmień tryb pracy
dysku twardego z auto na PIO4.(Lepsze moim zdaniem pewne
PIO4 niż niestabilne auto(UDMA) mimo niejakiego spadku wydajności.)
Zmiany lepiej wykonywać jest po kolei sprawdzająć efekty.Niestety nowe Abity
niektórych dysków nie lubią{mojego Cawiara 2560 UDMA2 też nie:( }
Nie napisałeś czy masz kręcony procesor-jeżeli tak tego typu problemy są
bardziej prawdopodobne.

A tak na marginesie: czy zna ktoś prosty w miarę sposób na odinstalowanie
kontrolerów twardego dysku automatycznie instalowanych przez W98???

Z pozdrowieniami:
                                  rentier_at_kki.net.pl