koszty eksploatacji kompa

Autor: aL:IEn iNSIDe (sebcio_at_mail.kombud.com)
Data: Sat 03 Apr 1999 - 16:46:15 MET DST

ile pradu pobiera komp wraz z monitorem, albo inaczej jakie sa koszty
eksploatacji.

monitor kolor 14'
obudow. AT
dwa HDD
zajete 3xPCI 2xISA
bez uzywania drukarki/skanera

jestem lama w tych sprawach wiec
podajcie mi to w bardzo uproszczony sposob:
cos takiego x zl / na godzine

--
                                -=aL:IEn iNSIDe=-
General protection fault is a registred trademark of Microsoft