Re: USRMessage + vs ZOOM Dual MODE - ktory lepszy?

Autor: craft (puniem_at_polbox.com)
Data: Sat 03 Apr 1999 - 02:17:04 MET DST

Piotr Wrona napisał(a) w wiadomoœci: <36fce6d4.22230882_at_news.tpnet.pl>...
<ciach>
>2. Czy USR bez problemu uzyskuje pelna predkosc na laczach o dobrej
>jakosci. Czytalem, ze nie zawsze podczas gdy np Zoomy radza sobie
>dobrze - lacza sie na 51000 podczas gdy USR zazwyczaj 41000 lub nawet
>tylko 38000?

jakosc lacz jest bardzo wazna, w domu nie moge polaczyc sie zwykle powyzej
33800, ale u kumpla polaczylem sie 56000
(no i on ma nowsza centrale telefoniczna)

>3. Jak czesto zdarzaja sie zerwania polaczen we wszystkich
>wymienionych modelach?

rzadko

>3. Czy odbieranie faxow przy wylaczonym kompie w modelu USR Message +
>przebiega bezproblemowo, ile mozna zmiescic stron w pamieci modemu?

nie odbieralem jeszcze

>4. Czy do obslugi tej funkcji w Message + mozna wykorzystac np
>WinFaxa, czy tez dolaczone jest dedykowabne oprpgramowanie i tylko ono
>potrafi wykorzystac te funkcje?

dolaczony jest SuperVoice (chyba, ze teraz daja cos innego) - tam wszystko
konfigurujesz

>5. Jak wyglada opcja poczty glosowej - jak dlugie wiadomnosci mozna
>pozostawiac itd. (interesuje mnie oczywiscie tylko praca przy
>wylaczonym komputerze)

do dyspozycji masz 2 MB - od ciebie zalezy jak je wykorzystasz (chodzi o
jakosc zapisywanego dzwieku - jak podaja w SuperVoice, to srednio 1
sekunda - 2KB)

>6. Czy rzeczywiscie przydaje sie MNP 10 /EC 10, ktore maja ZOOM i
>Microcom, ale brak go w USR Message +?
nie wiem, bo nie mam

>Bardzo silnym argumentem przemaweiajacym za USR jest funkcja pracy
>przy wylaczonym PCcie. Jednak jesli nie jest to model oferujacy
>szybkie i STABILNE polaczenia wtedy raczej chyba wybiopre ZOOMa, ktory
>wydaje sie bardziej zaawansowany, niestety pozbawiony tej jakze
>pozytecznej funkcji, jaka oferuje USR.

zalezy od laczy/centrali, u mnie dziala stabilnie, transfer zalezy od pory
dnia, od tego czy lacze sie bezposrednio czy przez proxy, i zwykle jest
rzedu kilku KB/s (np. dzisiaj mialem ok 2KB/s przy sciaganiu plików, ale
równoczesnie pobieralem grupy dyskusyjne, wczoraj z serwera Opala ciagnal
6KB/s przy polaczeniu 33600 - sam ocen czy to duzo czy malo bo te serwery sa
w Polsce, z zagranica bywa róznie).

<ciach>
Craft

--