Re: Pytanie. PLAZMA... wirus czy co?

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (spam.hater_at_dummy.domain)
Data: Fri 02 Apr 1999 - 23:26:36 MET DST

Wed, 31 Mar 1999 09:22:11 GMT, "== Leszek ==" <lkucz_at_kki.net.pl>
napisał[a]:

>He? Moze uruchamia sie multimedialny kurs rozpoznawania szalonych krow
>:)))

Nie :-) Ta krowa jest rasy RC5. Lubię, jak ryczy, ale gdy sobie
jakiegoś empetrzyka słucham, to czasem można zejść ze śmiechu, jak się
w odpowiednim momencie odezwie.

>Dziekuje za cenne wskazowki,

Niezamaco, zwłaszcza, że chyba nie za wiele pomogłem.

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
adres w naglowku jest dla picu, mailto:pilot_at_vc.pl