Re: uzywasz Elsa Erazor/Riva128 ?

Autor: Andrzej (sp3uca_at_kki.net.pl)
Data: Fri 02 Apr 1999 - 19:40:25 MET DST

Oto opis zjawiska , (na emaila opis podobny)
Dzieki za odpowiedz .chmm...wydaje mi sie ze moj problem jest
specyficzny...
moj erazor siedzi na agp...i plycie atrend z PII ...64MB 100MHz
i w zasadzie jest ok tylko to open gl sie zwiesza
mialem stare drivery z cdromu do karty , ale nie bylo tam opengl-a,
wiec wlasnie sciaglem
te z elsy z sierpnia 98 i teraz nz tych jade i sie gl zwiesza po 5-20
sekundach.np. quake jedzie 10 sekund w gl-u 800x600 i zwiesz. inne
testujace gl-a tez zwiska
mam nowy bios na karcie 1.55.00 tez z elsy brany...
ALE DRIVERY MAM 4.10.01.0303.0004 ! ostatnie z elsy ....
napisz zkad masz te nowe 0401-0005 ...
====
Jak wywalilem else i zainstalowalem NVidia do 128-ki nowe z CHIPa to
hula az milo open gl pieknie bez zwisow....!
ALE ! chce miec to wejscie video aktywne (you know, C+ :-)
a przy NVidi driverach to oczywista niedziala....
====
pamietam kiedys jakas strona byla z faq do rivy ale nie pamietam
adresu
====
i jeszcze jedno - problem maly ale...otoz jak masz CHIPa ostatniego
jest
tam taki program
do tesu karty 3DMark 99...w tescie na nowych driverach z elsy ma 1070
...natomiast
na starych driverach z plyta (ale tych bez gl-a) 1660 !
malo tego ten sam program ma takie demko...tam jest taki fragment gry
niewiem jakies wyscigi i obiekty na horyzoncie pieknie wylaniaja sie z
mgly
w miare jazdy natomiast
na tych nowych z elsy to po prostu mgly nie ma a detale "buduja" sie w
trakcie
(mam nadzieje ze wiesz co mam na mysli...) i taki motyw filmik z
ksiezycem i
ziemia
na "nowych'" ksiezyc czarny bez detali ; na starych - piekna tekstura
kraterow :-)
i inne takie na minus nowych driverow....
Andrzej