Re: ALS100 - co to za karta muzyczna?

Autor: Mariusz Dziedziński (mariuszd_at_pipe.wshe.lodz.pl)
Data: Fri 02 Apr 1999 - 12:10:45 MET DST

liszaj napisał(a):

> Witam
> Jeśli ktos sie spotkal z taka karta to prosze o pomoc.
> Jak nazywa sie firma (co to za skrot ALS)?
> Gdzie znajde do niej sterowniki?
> Dzieki za pomoc.
> liszaj_at_polbox.com

Mam taka karte od 2 lat i jestem b. zadowolony.
Zaznaczam ze uzywaj jej tylko do gier i sluchania mp3.
Jakoscia odpowiada SB16 a ma jeszcze synteze wavetable.
Ustawiam w windzie i grach dosowych General MIDI i swietnie slychac.
Ze sterownikami nie ma najmniejszego problemu.
Pozdrawiam
Dzidek

--
Pelny dostep do Internetu juz od 8,34 PLN na miesiac - http://rubikon.pl