Re: Dos nie widzi dysków SCSI

Autor: Mariusz (mariusz_at_cz.onet.pl)
Data: Fri 02 Apr 1999 - 09:52:20 MET DST

Cześć !

Oj, coś mieszasz.......
Ja mam 3 dyski IDE +CD ROM IDE, kontroler ADAPTEC 2940UW + 6 dysków SCSI + 1
nagrywarke SCSI. Driver potrzebny jest jedynie do nagrywarki. Dyki widoczne
są pod kolejnymi literami C:............... BEZ DODATKOWYCH DRIVERÓW zarówno
pod DOS-em jak i winXX.
Dyski pod DOS-em nie będą widoczne jeśli wyłączysz opcję instalowania BIOSU
na sterowniku SCSI, wtedy właśnie muszą być ładowane drivery.
Dyski przy włączonym biose nie są widoczne jako wyjmowalne. Ani pod
windowsami, ani pod dosem.
Ten cały problem to tylko kwestia konfiguracji kontrolera SCSI.
Pozdrawiam
Mariusz

<2PPM2.3712$_u5.352385_at_news.tpnet.pl>...