Re: Drukarki

Autor: Wigwam (wigwam_at_polbox.com)
Data: Fri 02 Apr 1999 - 03:01:34 MET DST

MirekG napisał(a) w wiadomości:
<7dq06i$nrd$2_at_zeus.polsl.gliwice.pl>...
>Witam grupowiczów.
>W drukarkach atramentowych Canon występują "naboje z tuszem", które
mają
>maleńką dziureczkę u góry.
>Aż się prosi by napełnić dany "nabój" przez daną dziureczkę tuszem.
>Wiem, że takie próby były czynione z absolutnym powodzeniem.

A byly, byly :-))
>A teraz sedno: jaki najlepiej użyć tusz czarny ???

Mam taka drukarke od 2 mies. i wlasnie po raz pierwszy napelnilem
czarnym pelikanem. Za 5 pln dostalem 30 ml, do zbiorniczka weszlo ok.
6 ml (male scierwo). Troche sie upackalem, ale metoda prob i bledow
doszedlem, ze trzeba wypalic dodatkowa dziurke w przeciwleglym rogu, a
nastepnie zatkac odpowietrznik w powoli wstrzykiwac atrament do
WYJETEGO pojemnika. Nie wiem dlaczego Mr. Agent straszy zniszczeniem
glowicy (moze JESZCZE nie wiem ;), ale nowa kosztuje 180 a nie 300-400
pln. A tak w ogole to kup duza czarna glowice - podobno starcza na 800
stron.
>Dzięki za ewentualne zainteresowanie.
>
>Mirek Gągola
>email: Mirek_at_flash.com.pl