Re: Windows i srubokret

Autor: Cezar97 (cezar97_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Thu 01 Apr 1999 - 23:21:28 MET DST

> Do jakiej wersji ?. zamrazarek polara jest od metra, a jak wiadomo drivery
> sa do innego sprzetu inne.

jak juz zauwazyl jeden z kolegow drivery do zamrazarki i odkurzacza sa w
oryginalnym pakiecie Windows9000
wybierasz "install new homeware" z "home center" (obok ikonki
virtual_reality)
tam masz kilka ustawien.. mozesz sobie wybrac aby np. odkurzacz budzil cie
wlaczajac sie o podanej godzinie (ktora pobiera z zegarka) itp. jest to
jednak niepolecane gdyz jak wiadomo kilka lat temu pojawil sie wirus ktory
przeprowadza ping_attack na zegarek poprzez "home server" i odkurzacz moze
cie budzic o 3 w nocy :)
co do lodowki to bedzie gorzej bo drivery co prawda sa ale tylko do dwoch
modeli (zreszta malo popularnych) wiec tu musisz sie zwrocic (zadzwonic) do
ostatniego punku pomocy technicznej (swoja droga to tragicznie skonczyl ten
microsoft... az mi go szkoda).
ale wracajac do tematu ... powinienes zainstalowac sobie XenGO - to naprawde
swietny system i nie wiem czy wiesz ale to standard.
majac rok 2023 musisz sie przystosowac... wiesz moj dziadek opowiadal mi
niedawno o win98 - to byly fajne czasy wiekszosc progsow sie sypala i takie
tam jaja.. :)

> A propo philipsa to mam propozycje zebys kupil sobie panasonica, tam
> sterowniki daja gratis oraz program analizujacy cisnienie wlasciciela
> podczas sprzatania !!!

no w sumie tak ale uzywajac w9000 to nie wiadomo czy np. program nie wykona
niedozwolonej instrukcji - nie udusi uzytkownika :)
polecam XGO ! sprobuj....

--
// @ cezar97_at_ulgo.koti.com.pl