Re: Co to za plik *.ps ?

Autor: Wojciech Babicz (wojciech.babicz_at_icz.com.pl)
Data: Thu 01 Apr 1999 - 22:07:19 MET DST

Masz odpowiedz w pierwszej linijce pliku :-)
to postscript. do przeczytania programikiem Ghostview

Wojtek Babicz

zapomnialem, skad mozna w Polsce sciagnac. Ostatnio mi sie najlepiej
ciagnelo z Brazylii z jakiegos ftp-a.
Poszukaj pod haslami: Alladin Ghotscript, Alladin Ghostview

WB
wojciech.babicz_at_icz.com.pl