Re: TPSA

Autor: soee (_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 01 Apr 1999 - 19:32:59 MET DST

zibi wrote:

> Czy mozna prosic o wiecej szczegolow na ten temat. Przede wszystkim gdzie to
> nalezy zglosic ( dzial czy cos takiego)?
>
> zibi
> zibi_ch_at_friko3.onet.pl

Biuro obslugi klienta,jesli beda cos marudzic mozna zadzwonic do dyrekcji
zakladu lub dyrekcji okregu{uwaga modemy bez homologacji odpadaja,i w razie
reklamacji upewnij sie czy to,ze zrywa to nie twoja wina.Ja mam beznadziejna
linie dwa aparaty rownolegle z modemem,analogowa centrale i u mnie jest OK}.