Re: Overclocking Celeron 333A

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Thu 01 Apr 1999 - 17:49:26 MET DST

RS <ind49_at_ci3ux.ci.pwr.wroc.pl> wrote in message
> Właśnie przekręciłem procka na 590MHz !!!

A oglądałeś kiedyś "robaczku" wykres trwałości
półprzewodnika w zależności od temperatury pracy? :-O
A ogladałeś kiedyś "robaczku" wykres zmian wielkości
rozpraszanej w półprzewodniku mocy w zależności
od częstotliwości pracy?
A słyszałeś o problemach projektantów z oddprowadzaniem
mocy wydzielanej w płytce krzemu w "dużych" układach?
A słyszałeś o problemach z naprężeniami podczas cyklów
nagrzewania i ochładzania struktury krzemu?
Jednym słowem, czy Ty masz pojęcie co oznacza puszczenie
takiego dużego chipa na prawie dwukrotnej niż nominalna
częstotliwości pracy? Coś mi się zdaje, że nie...

Luuuudzie! Nie kupujcie używanych komputerów z Celeronami!
Taki podkręcony procek ma już skazę na trwałości i nie
pochodzi zbyt długo bez przekłamań i błędow!

Pszemol