Jaka karta TV

Autor: Tomasz Mateja (tommat_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 01 Apr 1999 - 10:38:39 MET DST

  Mam zamiar kupic karte TV. Jedynie nie wiem jaka.
Mam Matroxa Mystique + RainbowRunner, zastanawialem sie nad RR TV, czy
moze ktos ma doswiadczenia z ta karta (np Canal+ ;-))
Jesli ktos moglby mi polecic cosik to bylbym wdzieczny.
Interesuje mnie rowniez jakas specyfikacja wew. np magisrtala, procek
itp...
Z gory thnx.

--
                                                Tomasz Mateja