CDRWIN i błędy

Autor: Maciek Rokosz (macrok_at_polbox.com)
Data: Thu 01 Apr 1999 - 08:28:56 MET DST

Gdzieś mi się kiedyś obiło o uszy, że CDRWIN po "złamaniu" mści się psując
nagrywane płyty.

Ostatnio właśnie kopiowałem płytę z Playstation (mocno porysowana) do Image
File. Zaznaczyłem opcję ignorowanie błędów - było ich 9. Następnie program
zaczął kopiować z pliku na CDRa i po jakimś czasie wyjechał mi z błędem
zapisu.

Zaznaczam, że nie jest to wina nagrywarki.
Co o tym myślicie???

Maciek
macrok_at_polbox.com