Re: Drukarka w firmie

Autor: Jacek Sobociński (jacse_at_polbox.com)
Data: Thu 01 Apr 1999 - 09:07:47 MET DST

Gizmo napisał(a) w wiadomości: <3702dd5f.9056775_at_news.tpnet.pl>...
>Hp690, spisywały się dobrze około roku.
>Obecnie wszystkie mają ten sam problem. Po dłuższej pracy (kilka tyg.)
>zaczyna pracować coraz głośniej, zgrzyta, warczy i szczeka. Podbiegam
>wówczas ze ścierą i czyszczę ten metalowy prątek po którym biega
>głowica. Na kilka tygodni jest spokój. W zasadzie nie wiem, czy ten
>prątek powinien być nasamrowany, czy nie, przeczyszczam go i jest ok.

Dowiedzialem sie w wielkiej tajemnicy w pewnym serwisie, ze walek drukarki
mozna smarowac oliwa bezkwasowa dobrej jakosci. Oni polecaja LUB OIL firmy
KONTAKT CHEMIE w spray-u. Bardzo wygodna sprawa. Psikam tym HP 670C, OKI i
inne wynalazki. Od przeszlo pol roku dziala bez zarzutu.

Jacek