Re: ABIT BH6 temp procka

Autor: Henry(k) (henrico_at_friko6.onet.pl)
Data: Thu 01 Apr 1999 - 07:09:52 MET DST

sfbudzia_at_cyf-kr.edu.pl napisał(a) w wiadomości:
<7dtdgs$1er$1_at_info.cyf-kr.edu.pl>...
>czesc,
>.... Pomyslalem ,ze jeszcze warto by zobaczyc jak to 415 wplywa na
temperature
>procka. BH6 nie ma pomiaru, rozumiem ,ze mozna to jakos zrobic
>harwareowo tzn: czujnik z kabelkiem (przy okazji ile to moze kosztowac
>na gieldzie). ALe obilo mi sie gdzies o uszy (i niestety nie pamietam
>gdzie) , ze sa monitory plyty glownej ktore monitoruja temperature
>procesora zagladajac do zabezpieczenia procesora przed przekroczeniem
>tmp. krytycznej. Czy ktos bawil sie czyms takim?
>Przy okazji:
> [...]

Z powietrza.
Tak, czujnik zaszyty jest w kości LM75 (jakoś tak) i mierzy
temperaturę powietrza w kompie. Wartość tą można obejrzeć
w BIOS'ie jak i za pomocą programików do tego pod Windę.
Jak umieścić czujnik na procku jeszcze nie wiem.
Pozdrowionka.
Henry(k) < henrico_at_friko6.onet.pl >