Re: Monitorki.....

Autor: Wiktoria (wiktoria_at_kki.net.pl)
Data: Wed 31 Mar 1999 - 11:02:27 MET DST

>Wlasnie... podaruj sobie 1280x1024 na 17"
>Najwyzsza sensowan rozdzielczosc do 1152x864 i to tylko na lepszych monitorach.
>BTW, wiekszosc aplikacji, stron WWW itd. i tak jest dostosowana tylko do
>rozdzielczosci 800x600 i ew. 1024x768...

Nie zamierzam pracowac w tej rozdzielczosci, ale jezeli juz tu monitor
ma dobre parametry to tym bardziej w nizszej np. 1024x768
Na Samsungu 700p pracuje mij kolega w domu i mowil ze jest sporo
klopotow przy instalacji (trzeba naklejac jakies rzeczy na monitor,
bardzo dlugo kalibrowac, a i tak przy zmianie rodzielczosci trzeba
caly proces powtorzyc), ponadto czasami obraz nieco "plywa".
Ozzywiscie moze to on mial pecha kuoujac taki egzemlarz, w kazdym badz
razie sprawdze i Samsunga, dzieki.

Moze jednak ktos mi odpowie w sprawie tych Panasonicow, czy one sie
roznia? (P70, Pl70)

Ktos sie pytal o cene ~2000, co zreszta widac po nazwach monitorow.

Prosze o pomoc

        Wiktoria