Re: DTTA 371010 i kieszen

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com)
Data: Wed 31 Mar 1999 - 04:12:21 MET DST

A. Bigor napisał(a) w wiadomości: ...
>Xylodius napisał(a) w wiadomości:
><7dlc3n$2d80$1_at_newssvr04-int.news.prodigy.com>...

>Hehe, dla zabawy liczyłem kiedyś, jak warstewka złota
>o grubości (w najlepszym razie) ok. 0.1 mm wpływa
>na zakłócenia. Okazało się, że zszedłem kilka rzędów
>wielkości poniżej założonego przeze mnie błędu pomiarowego,
>a uwzględniającego np. zakłócenia od elektroniki. ;-)

Po pierwsze, złącza w kieszeniach (te duże) to złącza SCSI. Czy ktoś
zarzuca im małą profesjonalność?
Po drugie, _każdy_ żółty styk jest pozłacany, a wspomnę też o złotych
drucikach na wyprowadzeniach z kryształu na nóżki obudowy. Elektronika
zużywa więcej złota niż wszystkie kobiety na świecie. Podczas złotego
kryzysu w latach 70(?) opracowano nawet technologie odzysku złota ze
złomowanego sprzętu. Nie wiem, czy teraz są używane, bo są dość
kosztowne.

--
Andrzej Wozniak - usher_at_polbox.com  (z=h in header address)
Klikanie: "Myślenie inaczej"