Re: Problem z Zoltrixem pod NT

Autor: Zoltar (zoltar_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 30 Mar 1999 - 23:48:27 MET DST

>Większość modemów PCI nie nadaje się _w ogóle_ do pracy pod czymkolwiek
>innym niż w9x. Dlatego ich nie polecam. Sprawdź na serwerze Zoltrixa, czy
>są jakieś sterowniki do tego modemu dla Windows NT. Jeżeli nie ma (co by
>oznaczało, że jest to rodzaj WinModemu), to nic z tego, nie odpalisz go
>nijak. Jeżeli są, to spróbuj je zainstalować.

Ja mam Zoltrix'a Phantoma.
Meczylem sie z nim miesiac ale udalo mi sie go zainstalowac pod NT.
I bardzo pieknie pracuje.Tak nawiasem instalacja okazala sie banalnie
prosta.
Przeczy to tezie ze modem PCI nie nadaje sie do NT.
W Twoim przypadku pierwsze co musisz zrobic to zciagnac sterowniki
www.zoltrix.com
Sa tam napewno dedykowane do twojego modemu pod NT.
Reszta to juz chyba prosta sprawa.

Pozdrawiam