Abit BH6 BX czy A-Trend 6230 ?

Autor: BoNtEk- ThA WtC MeMbA... (bontek_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 30 Mar 1999 - 23:20:50 MET DST

Witam wszystkich zainteresowanych i poinformowanych...

mam pytanie:
chce wymienic sobie procka i plyte...
mam do wyboru Atren 6230 AT / 6220 ATX i Abit BH6 BX....

i nie wiem co lepsze....czy ktos moze mi cos polecic ?

bardziej przekonany jestem jednak do Abita...slyszalem ze mozna na tej
plycie dobrze podkrecac procesory...chodzi o jakies podwyzszenie napiecia
czy cos takiego...
zamierzam kupic do jeden z tych plyt procesor intel Celeron 333 A...
slyszalem ze obecne serie podkrecaja sie tylko na 416 max - zamrozony
mnoznik x5 ( 5x83 = 416 )
tak wiec czy majac taki procesor z ABITEm da sie go podkrecic na wiecej
zwiekaszajac jego napiecie ?

jesli tak to moze ktos mi wytumaczy o co tu dokladniej chodzi z tym
napieciem...

oki

z gory dziekuje za wszelkie info na ten temat...
pozdrawiam

BoNtEk - ThA WtC MeMbA

bontek_at_alpha.net.pl
ssdd_at_priv.onet.pl
hiphop_at_kki.net.pl
mayday_at_polbox.com

P.S

A moze ktos wie czy 366 celerony tez sie podkrecaja ? - a moze lepiej od
333 - bo slyszalem ze niestety gorzej....:(
dzieki