DTTA 371010 i kieszen

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Tue 30 Mar 1999 - 06:49:10 MET DST

A. Bigor wrote:

 AB> Nie zrozumiałeś, a może ja nie wyjaśniłem do końca.
 AB> Mówiłem jedynie o pracy w czasie rzeczywistym,

Co uważasz za czas rzeczywisty?

 AB> a nie o zużywaniu się styków po pewnym czasie. Oczywiście

Zużywanie? To nie jest zużywanie - tego nawet nie widać pod lupą...

 AB> wiem, że utlenianie metali jest problemem -- w wielu wypadkach
 AB> złoto jest niezastąpione (nóżki procesorów, rozruszniki serca,
 AB> itd.).

Zapomniałeś o elektroakustyce, niestety. Co się namęczyłem swego czasu, gdy do
mojej SB16 podpiąłem wzmacniacz, używając do tego celu polskiego mini-jacka -
niklowanego. Ot, po tygodniu nieruszania wtyczki cichł prawy kanał. Wystarczyło
kilka razy wyciągnąć i włożyć wtyczkę, żeby na tydzień znowu był spokój.

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl