Re: Modem ISDN ZYXEL Omni TA128 - problem

Autor: Paweł Socha (psocha_at_izomar.com)
Data: Tue 30 Mar 1999 - 13:04:19 MET DST

chip napisał(a):

> Cze!
> Nie wiem, jak to jest w NT, ale w win98 we wlasciwosciach polaczenia jest
> zakladka 'Lacze wielokrotne-uzywaj dodatkowych urzadzen'. Nalezy podac modem
> ISDN na drugim kanale MSN (ja to robie na karcie ISDN TELES). Nie zawsze sie
> laczy na 128k (oba kanaly musza bys "wolne" jednoczesnie u dostawcy), ale
> czasami sie udaje i wtenczas jest milo...:)))
> Powodzenia

Pod NTkiem jest podobnie, no ale wszystko zalezy od dostawcy (drugiej strony).
Jak chdzilem na laczu TP to mialem ustawione, zeby prz utrzymujacej sie szybkiej
transmisji przez x sekund automatucznie wlaczal sie drugi kanal. Teraz chodze na
polboxie i tam juz niestety ale nie maja multilinku i chodzi tylko na 64k.

Pawel